Smakfullt


Titta så fint denna ryska pingla bär sin döda hare runt halsen.
Det är annat än hon (An*a) som skulle ha på sig Oscars klänning...

3 kommentarer: Skicka en kommentar
  Anonym

1:03 em

Trevligt att ni stekare kommit på ett vettigt användningsområde för djuren som planlöst hoppar runt mitt bland boskap och infödda.

Här i förorten äter vi dem, men ni tar det ett steg längre.

  anna wintour

3:17 em

Jag är djurvän och hoppas någon skjuter ner personen på bilde

usch vilken äcklig människa
jag hatar folk med päls
har 3 kaniner hemma de heter
Gusto-pojke
gumman-vädursflicka
Honey-rexhona

Jag är dressed for success i dag för mycket folk kommer att se mig och många känner till mig. ca 600 personer är inbjudna till denna bröllopp från flera olika städer och länder men endast jag kommer att synas. Alla vet vem jag är

Jag kunde inte se det fel jag skrev du får faktiskt förklara det för mig.

  Anonym

6:00 em

Låt folk få ha päls så mycket de vill. Det är tradition och dessutom vackert.

Man kan hedra djur genom att bära deras päls. Jag flådde min bästa husky, Cooper, när han tjänat ut, och gjorde varma handskar.
Så minns jag honom, när det är kallt ute.