Vart är han?


Klockan är ju skittidigt!
....Men vart är Pappa B (logg...are)?

8 kommentarer: Skicka en kommentar
  Anonym

8:58 fm

Nu e han här! Oroa dig inte....jag ser dej...hela tiden....

  Anonym

4:56 em

Hej! Vill du tjäna pengar på att vara med i en community? Bli medlem i yuwie: http://piurl.com/GP
Det är som facebook, myspace eller vilken community som helst. Enda skillnaden är att du får pengar för att vara med! Du behöver inte anstränga dig alls, du addar vänner och skriver till dem då och då, som på andra communities. Men det är klart, ju mer aktiv du är, desto mer tjänar du. Efter att du registrerat dig kan du lägga upp en banner i din blogg för att få dit fler medlemmar, och då tjänar du ÄNNU mer! Du har ingenting att förlora, så varför inte ge det en chans? :)

  anna wintour

6:02 em

För mig spelar det ingen roll om det är Alex (en vanlig bloggare) eller Linda Rosing som söker mig.

För B-kändisar har ingen kändis status.

Jag har min egen status oavsett vem det är som skriver till mig. Men de har sökt mig för att sätta mig på plats. De är inte ensamma om att försöka sätta mig på plats. Se här du försöker också sätta mig på plats. Varför ska det vara så viktigt att sätta mig på plats?

Varför får inte det finnas människor som mig som älskar sitt liv. Jag älskar att äta ute varje dag och shoppa från Hugo Boss. Jag älskar väskor och skor. Jag är ofta på modevisningar då jag är stammis på vissa klädbutiker samt att jag tillhör ett företag som är känt. Människor som känner mig älskar mig och vill att just jag ska vara deras hedersgäst på modevisning och olika evangemang. Varför mår människor dåligt av detta?

Skulle inte du vara glad om du hade en glad vän? Eller söker du dig hellre till pessimister? Förstår du vart det är jag vill komma med min fråga. Om allt vore elände skulle du trösta mig. Om allt är bra vill du trycka ned mig, VARFÖR?

  Anonym

6:57 em

tja! nja alså har nyss lagt upp den där sponsor förfrågan. vem skulle vilja sponsra mig absolut vodka? haha :D hoppas allt är bra B:)

  BARISTAN

7:20 em

inte längre på din balkong?
har jag blivit vräkt?

  Majsanochmalla

11:35 em

Hahhaha... Näe... Nu skrattar jag snart ihjäl mig... HAU...

Du är inte HUGO BOSS! Fatta! Du är bara en "märkeslakej" som inte fattar att "snille och smak" är att klä sig i vad man passar i... Istf att klä sig i vad som är svindyrt! Dumfan!

Tror du verkligen, på fullt allvar att du är snygg i allt från HB?!??! Okej.... Jag vill inte vara taskig... Men för små kläder missklär alla! Oavsett märke... Det ser ju bara kul ut när dina pattar & mage håller på att spränga kavajerna... Och det du har under!??!? Vafan... Grabbarna, även i din "fina bubbla" vill se lite spets, uringning och en schyst torselette... Och genomtänkta acessoarer. Då blir det big bizniz... Allt annat kan man skita i... Å det är verkligen "billigt" med taskigt färgat/klippt hår... Det är ju som att ha "kepan" på sig inne... Jävligt ouppfostrat och skitknepigt... Stilikonerna har inte "nått ända in i stallet"...

Näee du "Rödluvan".. Stil och smak kan inte köpas för pengar... Det uppfostras man till...

Mallabrauppfostradbralla

  anna wintour

12:00 fm

Ja du vad ska jag säga? Jag är ordblind och när jag skriver så gör jag mycket fel. man hör inte på mig när jag talar att jag lider av det men jag skriver säkert inte bra i många människors ögon.

  Anonym

8:56 fm

ÅÅÅ!!!
Vilka sköna håriga inlägg det var på den här blogggen!

Jag älskar aggression till min morgonredbull.

För övrigt. Han har EN vän. Det är jag.
Men jag är aldrig glad.