Hertiginnan af whatevah



Detta inlägg skriver jag på eget initiativ.
Hoppas att ni två, kanske tre, som läser detta förstår ironin :)

Jag flyttade från Uppsala till Stockholm. Mest för att Uppsala suger.
Jag kan HTML och använder inte Times New Roman eller fula annonser.
Varför?

Jo för att om jag en morgon vaknar upp och känner att jag ska ta bort bloggen kan jag göra det utan att förlora min inkomst och min identitet.
Varför?

Jo för att jag inte bygger mitt liv kring en blogg.
Varför?

Jo för att jag har en 3a på 110 kvm inne på Östermalm.
Varför?

För att jag inte bor kvar i Uppsala...

21 kommentarer: Skicka en kommentar
  anna wintour

8:49 em

om jag inte vore den jag utger mig för att vara hur kommer det sig att jag vet om att vissa människor har sökt mig?

De har sökt mig på olika företag och en av dem finns jag på därav vet jag att de har sökt mig. Jag kommer ändå inte att avslöja vilket företag det handlar om då jag lämnar företaget utanför bloggen och så kommer det förbli.

så desperat är jag inte vilket gänget trodde att jag var.
tack att du skrev om mig men varför länkar du inte till bloggen också så att du syns på min sida?

jag kan lägga in ditt enorma arbete om du vill.

  anna wintour

9:01 em

Jag förstår att du försöker driva med mig precis som många andra har gjort. Många har hängt ut mig i sina bloggar och få skriver något positivt om mig. man har varit väldigt elak mot mig och förstår inte att jag är en levande privatperson också.

Din ironi förstår jag tro inte att jag inte förstår vart du vill komma. Förstår du då vad jag menar?

Många förstår heller inte att jag bara är ärlig i min blogg och orkar inte längre leva efter jantelagen. Jag framhäver mig själv vilket uppfattas provocerande.

  Anonym

9:06 em

Oj vad stort du bor!

Mycket kändisar däromkring va....

  anna wintour

9:19 em

Jag åker aldrig buss
jag har egen bil
Du verkar hålla reda bättre på priser än mig. Du skriver att du bodde i Uppsala förut. Uppsala är litet alla känner varandra på något sätt och någon gång kommer du på också vem jag är.

Jag lever inte i en bubbla
Det lovar jag dig

Synd att du tror att alla som har det bra lever i en bubbla

Du vet inget om mig så var får du luft i från?

  anna wintour

9:33 em

du skriver:
Nej men tänk den dagen då jag "kommer på vem du är". Oj vad jag ska andas då!! Jag ska faktiskt bjuda med mig mina vänner och andas ihop.

DEN falske söker många vittnen kom till uppsala så får jag skratta åt dig och din residence östermalm pinsam är du också. Jag har vänner som bor i Östermalm och Uppsala

För mig gör det sak samma vad du tror men börja inte skryta om en 3:a på östermalm

  anna wintour

9:50 em

Jag är ledsen om jag ibland missförstår och ibland är svår att förstå.
Jag är dyslektiker tyvärr på en väldigt låg nivå. Jag har en otroligt svårt dysleksi jag inte kan rå över.

Jag får hjälp för det.
Jag läser men förkortningar och så har jag svårt för du måste skriva tydligt då jag redan har svårt så gör inte texter svårare för mig.

Jag har svårt att veta när man sätter punkt. Detta är min svagaste sida att läsa och skriva.

Man undrar hur gammal du är eftersom du vill skryta om en lägenhet vart tror du jag bor i ett tält eller?

Jag bor i centrala Uppsala mitt i centrum nära mitt företag jag har ingen avsikt att skratta ut någon men det var du som började håna mig.

  anna wintour

10:18 em

Jag har länkat till dig där det står C-uppsats.
Bilden var redan länkad till mig. Jag ska se om jag lyckas länka den till dig.

tack för att du kallar mig vän

är det något du vill skriva men inte vill att det kommer ut på en blogg kan du alltid skriva i min mail avonmarankoz@yahoo.se

Jag har nyligen lurat alla mina läsare om testet inlägg nr 2. Många namn känner jag igen då allt kommer till min mailbox. De skriver in sina namn och namn på 3 personer de är kära i. Jag har haft det så roligt och dessutom förvånats över vilka som har varit intresserade av vilka. Men dessa kommer att stanna hos mig för evigt och jag kommer inte att lämna ut det jag vet om mina besökare och vänner.

  Anonym

10:29 em

jag har VALT att jobba lilla vän. Är det nåt fel med det? sluta vara så avundsjuk ;)

  Anonym

11:25 em

sv: för jag tjänar cash ;)

  Anonym

11:47 em

tack & puss på dig ;)

  Anonym

12:02 fm

Du som har en trea på östermalm borde ha råd med glasögon ;)

Men jag hade överlevt även om du hade fortsatt tro att det stod "feta". Vet inte hur ni har det på Östermalm men här i Götet är feta=grymma.

Du hade däremot fett het blogg. Så snygg. Det du fyller den med verkar vara i min stil också. Men jag ska kolla in lite mer..:P Så vi får se..

  Anonym

12:14 fm

hahaha åh vilken rå -diss mot mig där du .. but age aint nothing but a number you know ;)

  Anonym

12:18 fm

Korta kommentarer är väl bra

  Anonym

12:41 fm

skratta ihjäl mig ;)

  Anonym

12:51 fm

jag jobbar i en pizzeria/resturang där jag tar emot beställningarna & står i kassan förstår du ;)

  Anonym

1:02 fm

Jag är varken arm eller inkapabel till att klä på mig själv. Min mamma skulle däremot sy fast en mössa på mitt huvud om hon kunde.


Du kanske ska sätta på dig båda paren?

  Anonym

1:41 fm

Svar: Pja, du kan ju prova lite försiktigt. Du förlorar nog bara en arm eller nåt ;) Chihuahuan är ju en korsning av Schäfer och piraya - det hörs lång väg på namnet... (PS. Jag bor inte heller kvar i Uppsala)

  Anonym

1:53 fm

Nähäpp, kul för henne. Men nästa gång du ser henne hälsa så mycket från mig. Fina kinder kan du säga. Och passa på att fråga vart hon köpt dem...

  Anonym

2:12 fm

vi andra som förstår vad du menar kan bara tacka för att det fortfarande finns vettiga människor i sverige ;)

  Anonym

2:12 fm

Hehehehhehe!

  Anonym

7:27 em

Hertiginnansbloggsuger.