Vart?


Hatar sånna här skyltar.
Hur ska man veta VART det är nymålat?
Det är tre olika material och tre olika färger.
Jo man känner efter....

4 kommentarer: Skicka en kommentar
  Anonym

7:01 fm

Först känner man på ena, sen på andra å sen på tredje ytan. En av dom är garanterat nymålad och då vet man vilken det är.

  Anonym

9:32 fm

Såg att du skulle ha en maskin. Gaggia Classic säger jag bara....;)

  Anonym

1:31 em

Javisst tusan känner man efter vilken färg som är blöt!

By the way, det blev ett roligt missförstånd på min sida. Jag har svarat där istället för här.

  anna wintour

1:48 em

Jag tror att den här Baristan vet vem jag är.
Jag tror själv att Baristan jobbar för oss.
Även om han är Alex eller ej så gör det mig sak samma det är en av våra anställda tror jag.
Alex har jobbat för oss. Varöfr skulle han annars ge sig på mig?

Varför det ska vara så viktigt att sätta just mig på plats vet jag inte?