E.M.D


Wow vilket framträdande grabbsen gjorde på Lets Dance.
Helt underbart. Helt playback...

Kan framträdandet ha och göra med att alla tre varit med i "jagvillblikändochsjungapåköpcentrum-programmet" Idol som gick så samma kanal?

"Wow, han kan sjunga också!"
Bra ord från den kvinnliga programledaren...

4 kommentarer: Skicka en kommentar
  Anonym

7:19 fm

Det finns nåt särskillt hos MBD-killarna.

Nånting som ropar på det mjuka inuti mej.

Nånting som säger att jag också skulle kunna stå där med fuktig blick nygroomad.

Konstigt att jag ändå hela tiden får så märkligt sura uppstötningar.

  anna wintour

7:53 em

men din blogg handlar ju om exakt ingenting
så då är min blogg ett snäpp intressantare

  anna wintour

7:55 em

vilken pik att den är tråkig eller?

eller tycker du som tusentals andra att jag är ett mysterium?

du vet att folk har ringt runt i olika företag för att kolla om jag är den jag påstår mig vara.

  Anonym

1:00 em

haha, jag tyckte väl det var playback. uschiamej.