Köpa?


Har precis kommit hem och dött i soffan efter att ha varit nere på "Blå månen" där fröken blondin hade ett litet partaj för sin nya skiva.

Så SJUKT ful!! Skivan alltså.
Cut-marksen var tom med på sidorna. Inga 3 mm utfall här inte...

Så nu säljer jag den!
Vad ger du? Juste, den är signerad också.

7 kommentarer: Skicka en kommentar
  Anonym

2:28 fm

Javisst skiter de 100%. Men det är avdragsgillt. Pratade med SCB under kvällen.

  Anonym

2:30 fm

Förresten. Om jag får hundra spänn, så kan jag ta skivan från dig. Prutat och klart!

  Anonym

1:01 em

Jag erbjuder signerat foto av mig själv i utbyte. Med elller utan kläder.

Vilket påminner mig om att jag måste skicka ut några såna till vinnarna i min förra rättstavartävling.

  Anonym

1:23 em

Jag har mötts av frågan:
"Kan ett foto på dig generera mer pengar tro? Hmmmmm"

Svar: Ja, om det är taget i lite motljus sådär.

Särskilt om man betänker att högsta bud på Sanna hittills är -100 kr.
Det bör bli en bra affär för dig.

  Anonym

1:50 em

Läs mitt första bud igen. Men visst, du kan ge mig 300 kr för skivan också. Om du tjatar så tar jag skivan och 400 kr.

  Anonym

1:52 em

men det är verkligen mitt sista bud. Jag tror att själva skivan kommer fastna i stereon. Och det kostar. Oj oj!

  Christopher Liljebäck

10:40 em

see please HERE!