Stilfull


Hur skön är inte han på en skala från Göteborg till Uppsala?

4 kommentarer: Skicka en kommentar
  Anonym

1:51 em

oj, min första mobila stalker... det börjar bli läskigt det här nu...

hade en brud som slängde upp en bild på sig själv i kammo-bikini igår och skrev "till joel"...

inte för att jag klagar men jag undrar hur jag ska hinna med att andas mellan alla som står på rad..

Det kommer bli "böj över" på rullande band teorin...

och känna lukten av mig? hmm.. jag är rätt vidrig i min hygien tvärr.. och rätt gasig.. nog bättre att du håller dig en bit på avstånd...

och för övrigt... Folke regerar givetvis ;D

  anna wintour

6:04 em

vaddå bring her down?

Du är ju för fan en sadist om du njuter av att folk gör ner mig.

Glöm inte att jag är en större sadist.

  Jenn

9:42 em

haha folke?

  Anonym

7:57 fm

Folke ja. Har du bytt glasögon?