Strategiskt tänkande


Jag har nu förstått att hela grejen med att ha en blogg är för att bli sponsrad av något slash några företag. Vilka spelar egentligen inte så stor roll. Bara det är deluxe.

Varför, frågar du dig?
Ja varför, frågar jag mig.

Skulle det vara något positivt att företag som tillhandahåller sminkprodukter faktiskt GER bort sina krämer och annat kladd bara för att du ska sminka dig?
Jag skulle ta det som en pik.

Nä ska man bli sponsrad så är det av sin chef.
Han betalar dig för att du ska stanna hemma och skriva om absolut ingenting (Citat från Hertiginnan Af something om min blogg).

...Här försvann allt smart jag skulle säga.

20 kommentarer: Skicka en kommentar
  Anonym

9:00 em

"vad ska jag skriva frågetecken"? exakt vad menar du?

/oförstående pucko

  Anonym

9:22 em

Nej faktiskt inte, jag har en vanlig blogg också som alla vänner och bekanta läser. Så jag tror inte att någon som vet vem jag är får för sig att jag skulle ha ytterligare en och börja leta efter den. Eller vad tror du?

  Anonym

9:26 em

ÖH!
Här försöker JAG komma på nåt smart å säga!!!!

Host.

MASA DEJ FÖR BÖVLEN TILL JOBBET I MORGON!!!!!

GLÖM ATT JAG SPONSRAR NÅN DIGITAL SJÄLVTILLFREDSSTÄLLELSE!!!!!!

Nänä. Parollen på ditt jobb är BE OCH ARBETA!!!! OCH BE FÅR DU FÖR SJUTTON GUBBAR GÖRA PÅ RASTEN.

  Anonym

9:54 em

jaha.. jamen det är ju mycket logiskt kommatecken speciellt med tanke på att det är lite lustigt punkt leende smiley

  Anonym

10:01 em

Precis!!!!
Glöm inte att chefen hör allt. Ser allt.

Jag ÄR för sjutton gubbar allt.

Kalla mig Brahman.

  Anonym

10:13 em

;)

  Anonym

10:37 em

Va!? Vadå finn tre fel? Ett sätt att locka besökare?

:D

  Anonym

11:00 em

Jag fattade det nu! HAHA

Okej, vilka är felen då?
Jag skulle gissa på alla utom Maia? Är det rätt?

  Anonym

11:24 em

HAHA, okej. Fast det låter bra att skriva finn tre fel.

Bättre än alla rätt.

Sov gott

  Anonym

7:57 fm

Men då!!!
Omöjligt att förstå zilch nada om ni lämnar vilda kommentarer hos varandra, och följer upp dem på flera ställen. Jag vill ju förstå ungdomens tankar, innan det är för sent. Herregud, ni gör det svårt för mig.

De enda jag förstår är chefens kommentarer.

  Anonym

7:59 fm

Shit, du har spammare.
fenrisar är ond.

  anna wintour

11:19 fm

Tror ni att jag blir sponsrad pga av min blogg?
Då tror ni helt fel jag tillhör ett företag som gör allt för att sponsra just mig av alla.

Var har ni fått att mitt liv kretsar kring bloggen? Jag är populär utanför bloggen alla vill bli som mig. Folk trängs för att ta min plats.

  Anonym

11:10 em

Ha ha ha, jag skulle också ta sminkgåvor som en pik! Å andra sidan är det bättre än att få rabattkupong till en plastikkirurg.

Jag håller med Valier! Kommentarer ska följa efter varandra i kronologisk ordning och under samma inlägg, inte studsa omkring i bloggarna. Det blir inte kul för andra läsare om de inte kan följa konversationen.

  Anonym

1:35 fm

Oh my goodneѕs! Ιncreԁible article dude!
Thanks, Ηowevеr I аm experiencing iѕsues with your RSS.
I don't understand why I cannot subscribe to it. Is there anybody else getting the same RSS problems? Anyone who knows the solution will you kindly respond? Thanx!!

Here is my homepage - zulutradeonline.com
my webpage >

  Anonym

4:23 fm

I do not evеn unԁеrstand how I finished
up here, howevеr Ι thought this рublish waѕ
once gоοԁ. I do not reсognize ωho you're but certainly you are going to a famous blogger when you aren't alrеady.

Chеers!

My weblog: Guided Meditation Exercises
My webpage - samsung galaxy note 2

  Anonym

8:58 em

Apprеcіating the tіme and energy you put
into youг blοg and іn depth informаtiоn уοu provide.
It's good to come across a blog every once in a while that isn't the same out οf date rehaѕhed material.

Great гeаd! Ӏ've saved your site and I'm includіng yоuг
RSЅ feedѕ to my Google aссount.


Feel free to suгf to my ωeb pagе www.zulutradeonline.Com
My blog post ; investire 1000 euro in borsa

  Anonym

6:20 em

Asking questions are genuinely nice thing if you are not understanding anything entirely, but this paragraph provides nice understanding
even.

Also visit my homepage followersempire.com
my webpage > how do you find your instagram url

  Anonym

4:58 fm

Greetings from Colorado! I'm bored to death at work so I decided to browse your site on my iphone during lunch break. I really like the info you provide here and can't wait to take a look when I get home.
I'm shocked at how fast your blog loaded on my cell phone .. I'm
not even using WIFI, just 3G .. Anyways, wonderful site!



Here is my blog :: signal provider

  Anonym

7:11 em

Woah! I'm really enjoying the template/theme of this blog. It's simple, yet
effective. A lot of times it's difficult to get that "perfect balance" between usability and visual appearance. I must say you have done a excellent job with this. In addition, the blog loads super fast for me on Internet explorer. Excellent Blog!

Also visit my web page; as seen on tv

  Anonym

6:59 fm

I'm not sure why but this web site is loading very slow for me. Is anyone else having this problem or is it a issue on my end? I'll check back later on and see
if the problem still exists.

My page :: www.uo-even.de