En ny dimension


Visst Mobila bloggen är ett fyndigt namn då jag bloggar från mobilen.
Men titta här: nu äntrar vi en ny dimension när det gäller mobil bloggning!

3 kommentarer: Skicka en kommentar
  Anonym

7:05 em

Ah, du menar så.
Njae, hård och hård. I efterhand kanske. Jag är trots allt inte tonåring längre och har en ganska stark personlighet och vet för det mesta vad jag vill. Men där och då (när man är kär och galen) är jag fjönsigaste, mest flexibla kvinna du kan tänka dig. Jag ger verkligen allt. Patetiskt, men sant. Men på min (anonyma)blogg kan jag tycka och tänka fritt utan att behöva fundera på eventuella konsekvenser. Det är skönt! Sen får folk tro lite vad de vill...

  Anonym

7:38 em

Haha, kanske :)
Denna blogg är högst privat och jag har inte gett adressen till någon. Tycker det är bäst så, har varit med förr och vet att det kan bli ett jäkla liv om vissa saker kommer ut...

  anna wintour

7:57 em

jag gillar din katt