Myspys

Såg att grannarna precis tagit fram utemöblerna till sin våning.
Själv har jag ingen balkong. Så jag får nöja mig med bänken nere
vid busshållplatsen...

3 kommentarer: Skicka en kommentar
  Christopher Liljebäck

12:45 fm

woooe...new style! du är inne på lite oldschool 80s grafik ser jag. :-) nice.
vi har en balkong här på vår bottenvåning. Vi har till och med ett staket, ett trasigt staket och en totalt igenvuxen gräsmatta.

  Anonym

12:37 em

Vi har balkong.. tyvärr delar vi den med fem andra..

de hänger tvätt där..

Jag funderar på att lägga mig på balkongen naken imorgon och hävda att jag är nudist..

  Anonym

8:43 em

My god! jag känner inte igen mig! men coolt. Mer fotostyle!

Välkommen för övrigt, på filmkväll i min blogg! Det blir röda mattan samt kontraktskrivande för din del ...