Uppskattad


David Beckhams deohylla på Ica var lite speciell idag.

Istället för just deo kunde man hitta en halvuppäten "provanyaprodukten" skål med nån rosa kräm samt ett paket Icas rakhyvlar varav ett blad hade blivit baxat.

Tacksam dag för en fotbollsikon!

(Shoutout till Fröken Wallenberg också:
...den klär dig!)

4 kommentarer: Skicka en kommentar
  Anonym

7:13 fm

Ursäkta? Tror nog du menar framsida. Dumma random påhopp :D

  Anonym

2:36 em

inte bara för att skita.. ibland när nöden klämmer så slår jag en liten men söt drill också ;D

söt... mycket söt!

  anna wintour

8:38 em

nu förstår jag inte vad är det som klär mig från din rakyvel?

jag har inte alls målat dominobrickor ljuger gör du också.

  Anonym

12:23 em

Tror Anna Wintour, eller Anne Von Polat eller vad nu människan heter, att hon heter Fröken Wallenberg också?

Ps. Fast jag förstår inte riktigt kopplingen mellan mig och rakhyveln? Eller är det provsmakningsbyttan som klär mig?