Ja precis


För ovanlighetens skull börjar listan med ett W...

5 kommentarer: Skicka en kommentar
  anna wintour

11:12 fm

du är utmanad i min blogg. men vänta 10 min innan du går in på bloggen.

  Anonym

4:33 em

Vilken trevlig blogg! Skulle ni möjligen vara intresserad av att tjäna extra pengar på den genom annonsering? Tveka inte att kolla in vår sida eller att höra av er!

(Tag med fördel bort detta meddelande efter att ni har läst det.)

  Anonym

6:35 em

Jag känner igen det där meddelandet från David....

Och mobilbloggarn. Jag visste att du var snortät.

  Anonym

10:01 em

Titta, ännu en löpSEDEL som är min! : )
Den får fem WWWWW av fem möjliga!

  Anonym

10:02 em

Apropå kanske inte rika, men väl hårda män, och pappors hyllningar till desamma bjuder jag er alla att läsa Jois blogg idag: http://jois.blogdrive.com/

Visste ni allt detta?
Inte jag heller.