Customizad font


Som grafiker gråter jag. Som människa blir jag arg.

5 kommentarer: Skicka en kommentar
  Anonym

6:03 em

Är det verkligen så fult?

Jag tyckte det var lite nytänkande ja.

  Anonym

2:30 fm

Den är ju tydlig och informativ, så den har klarat ett G i alla fall tycker jag.
Mycket tv-reklam klarar inte ens den ribban. man skrattar och tycker allt är kul Sen säger någon: Vem var avsändaren?

Ingen vet, för idén och designen var så klurig.

  Anonym

10:07 em

Jag fotar också skojiga/irriterande skyltar.
Men jag kan ju inte publicera dem löpande på min egen blogg utan att kannibalisera på din.

Så hur ska jag göra om jag vill visa dig och alla andra nåt kul?
Kan du ha en insändarblogg där man kan skicka in kuliga?

Jag tycker för övrigt att den här killen har ett fint namn på dig:

http://bascagge.blogspot.com/

Han länkar dig som "Brajaren"

Låter ju kärleksfullt.

  Anonym

8:28 em

(Valiers kommentar)

"Brajaren"? Oj!

  Anonym

12:22 em

Du är förresten en av deltagarna i en ny realitysåpa, ähum ...