Att vilja sova


För mig är det svårare att inte sova än att just sova. Som nu: helt klarvaken, full med kreativitet och tankar.

Och tro mig, jag vill sova. Jag vill sova jättemycket. Har ju blivit lite mindre av det den senaste tiden...

Hur gör man?

2 kommentarer: Skicka en kommentar
  Anonym

7:04 fm

Den Högste Chefen rekommenderade mig en gång att lyssna på talböcker om vikingatågen.

Sägs fungera bra.

  Anonym

1:31 fm

Åhh nej, så hemskt, sömnproblem. Jag känner med dig. Jag brukar äta Neurol receptfritt från apoteket. Det lugnar en kropp på högvarv. Om man till exempel skrattat konstant i fyra timmar framför bloggar så kan kroppen ha svårt att acceptera ett "hej då", utan mal på i skallen även med huvudet strängt fastsatt med vid sängstolparna med Pappa C:s buntband. Då hjälper en kombination av Neurol och ett anteckningskit inom räckhåll. Lycka till!