Att vara grafiker


Visst är det snyggt?
Då skulle ni se resten av restaurangen!

5 kommentarer: Skicka en kommentar
  Anonym

1:04 em

Ajust det. Den på malmvägen.
Där har jag ätit en gång.
Sen spydde jag.
Men jag kommer ihåg att det var gott.

  Anonym

7:00 em

Om man jobbar som Mystery Shopper får man betalt för att klaga på sånt! Hemskrivna skyltar är ett big no-no.

  Anonym

7:46 em

Väggen var fin. Eller är det tapet? Finns det inget riktigt nuförtiden? Allt är bara fejk ...
men jag har åtminstone erkänt: att jag inte är en flicka med en skateboard utan en fullblodsarab med stamtavla!

Förresten mobila, vill du inte vara med i Joels underbara tävling?
deadline kl. 22.00 ikväll.

*försöker dra andra med mig ner i fördärvet*

  Anonym

11:52 fm

Bloggbladet idag:
Blondinbella har blockat Fröken Wallenberg!
Läs mer på sidan!

  Anonym

9:55 em

Jag var i Uppsala och åt indianmat idag. Försökte också hitta Baronessan, men icke.