Skojare där


Enkelt svar: nej.

Seriöst, vem vill ha kontor på en fyllepissad bakgata?
Kanske nån i Uppsala, men inte här i Kungliga hufudstaden.

8 kommentarer: Skicka en kommentar
  Christopher Liljebäck

3:44 em

JA TAR DEN!!

  Anonym

3:45 em

*asgarvar*

  Anonym

3:48 em

*asgarvar*

  BARISTAN

5:31 em

jag är cafévärldens scareface.

  anna wintour

9:19 em

Jag måste då poängtera att Kungen bor närmare mig än dig.
Drottningholm är närmare mig.

  anna wintour

9:22 em

hur kollar man ip adresser? jag skulle vilja ta reda på vem det är som är hotfull i sina kommentarer?

  Anonym

4:21 em

Meh hallå, de var ju bara de jag betalade idag...

  anna wintour

11:19 em

alltså alla dina inlägg handlar om mig.
Vet du att Anders björck också är nyfiken på mig?
Jag brädade honom i makten.