Komiker


Grabben på bilden sitter och pratar med en polare i telefonen. Troligtvis en sån där polare som man egentligen har bara för att man ska känna sig coolare och bättre. Man ringer den helt enkelt för att skryta. Inte jag dock...

Anyway. Här sitter denna parvel och nöjt berättar hur han "sänkt" personalen på Whatever-badhuset. Scenariot är att han suttit i kalsonger varpå personalen frågat: varför sitter du i kalsonger?
Det skulle dom inte gjort. För snabb som han tydligen är kontrar han med: jag är inte lika tjock som alla andra här, så jag kan inte fylla ut brallorna. Han avslutar med att säga till sin secondhand-kompis: förstår du, jag ba' smasha in snabba lines hela tiden, dom hade inte en chans att svara.

Juste. Bredvid sig hade han en plastpåse...

1 kommentarer: Skicka en kommentar
  Anonym

5:24 em

Jag gillar smyganarki.
Att tillexempel rulla pappret på toarullen så allt kommer i ofas. Eller plocka av alla barr av julgranen när ingen ser nåt. Eller lämna ett meddelande i nåns brevlåda där det står "Din tur att ha tvättstuga" på.