Min transportabla kärlek


Måste erkänna att min macBook är årets bästa köp för min del! Så otroligt smidig och kraftfull. Klår lätt alla andra laptops jag prövat på. Så nu ligger jag här i sängen och slösurfar trådlöst via grannens nät. Nä nu ska jag sova, börjar fumla på mobilens tangenter så det blir stavfel hela tiden...

4 kommentarer: Skicka en kommentar
  Anonym

4:34 em

Mmm.. Macbook, Jag är själv mycket sugen på en sådan! Men just nu har jag inte pengarna :(.. Vilken modell är det du har? Den med superdrive eller utan?

  Proclaim

4:41 em

Superdrive så klart :)

Nemen, då måste du spara pengar gosse! För att gå maclös är inget att rekomendera...

  Anonym

7:12 em

Nej det är inte kul att gå utan mac..

Men du, tror du dom kommer stoppa i ett vettigt grafikkort i den snart? Eller klarar man sig bra på den inbyggda kretsen? Och nej jag kommer inte spela, det har jag ett tv-spel till..

  Proclaim

9:10 em

Asså det kortet som sitter i duger bra för mig iaf. Jag använder Photoshop, Illustrator, Flash, Dreamweaver mm.

Vill man ha en lite mer "powerdator" så ska man kanske skaffa en macBook pro...

Men jag tror lätt denna funkar över förväntan till dina ändamål.